AVSLAPPNING INNAN FLYGET

Nu börjar jag bli nervös inför flyget. Som vanligt...

Jag som ändå har flygit ganska mycket borde väl ha vant mig? Men det är samma visa varenda gång. Det tar så sjukt mycket energi flera veckor innan...Men det är ju så jävla värt det!!

För att lugna ner mig lite har jag precis tagit ett bad i mammas underbara badkar. Där låg jag ett tag och funderade och log för mig själv när jag tänkte på vilken underbar månad det här kommer bli. Jag kommer få träffa min "andra" familj som jag saknar så det gör ont, jag kommer få träffa mina vänner i NY, jag kommer strosa runt på Soho's gator i högklackat, jag kommer shoppa sjukt snygga kläder och skor, jag kommer gå på så många roliga fester. Jag kommer helt enkelt ha det så jävla kul och det är välbehövligt!

Nu blir det inga mer inlägg innan New York, men ni är mer än välkomna att följa med på mina äventyr in the big apple!
Puuuuuss!



I badkaret alldeles nyss


Ps. Om något händer så älskar jag min familj, mina vänner och min katt mest av allt i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test