NEW JOB

Jag kom hem från jobbet för typ 3 timmar sen och satte mig direkt i soffan. Jag har inte rört mig sen dess, är så jävla trött!!

Det måste vara pga att jag inte har sovit ordentligt på länge, trots att jag har sovit bra de senaste två nätterna så har jag antagligen massor av sömn att ta igen.

Idag har jag jobbat på City Gross i några timmar. Jag har ju fått ett nytt jobb där, som inköpare på specialavdelningen! Det känns riktigt roligt och spännande, det är jättemycket nytt att lära och mycket ansvar men det kommer jag nog klara av! :) Jag är ärligt talat lite trött på att vara kassörska nu så det ska bli hur kul som helst att testa på något nytt.

Vi får se om jag drar mig upp ur soffan eller om jag stannar kvar här hela kvällen. Imorgon ska jag iallafall träna, om min jäkla förkylning kan släppa någon gång!!


Ikväll känner jag för att festa på en klubb i New York med en pirathatt på huvudet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test