NY BIKINI

God dag!

Denna veckan har verkligen gått fort. Jag har hållt mig upptagen med att jobba mycket på dagis, haft ett jättespännande möte, fikat med vännerna, solat och bara njutit av det fina vädret!

Jag har också bestämt mig för vilka glasögon det fick bli. Jag bestämde mig till slut för nummer 5! De ser inte riktigt ut som på bilden och dom är de jag känner mig mest bekväm i (även ifall jag inte känner mig alls bekväm i glasögon överhuvudtaget). Men Specsavers har ett erbjudande att man får ta 2 för 1, så jag ska fundera lite till om jag vill ha ett par till eller inte. Men tack så mycket för eran hjälp!!

Helgen har varit väldigt lugn. Jag är fortfarande ganska sliten efter New York så jag behövde ta det lugnt ett par dagar. Igår kom Malin och Linnéa hit och vi köpte med oss libanesisk mat. Malin skulle jobba natt så hon drog efter maten, så jag och Linnéa satt uppe och snackade om allt mellan himmel och jord hela kvällen. Himla mysigt!

Idag ska jag soooola hela förmiddagen och sen ska jag och Linnéa bege oss upp till Axamo för en springrunda. Det kommer bli underbart, jag älskar att springa där uppe!



Jag sprang in på Gina Tricot igår och köpte den här bikinitoppen med volanger, 99 :- kostade den. Underdelen är en gammal från H&M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test