PW OCH KAOS

Jag kom precis ur duschen efter att ha gått en svettig powerwalk runt Munksjön. Mycket skönt!

Idag har jag jobbat mellan 9 - 16.30. Vi har inte varit tillräckligt mycket med personal idag, så det har verkligen varit KAOOOOOS!! Det var alldeles för mycket barn i ett rum och vid mellanmålet bröt typ alla ihop och jag hade nästan lust att bryta ihop med dom, haha! I det ögonblicket förstod jag att jag inte vill jobba med barn i framtiden, det är helt enkelt för psykiskt krävande trots att det är väldigt kul och givande mestadels. Mina förhoppningsvis framtida barn får räcka! :)

Men jag börjar ju på det nya jobbet på måndag så jag har bara en dag kvar som dagisfröken. Jag är så sjukt nervös och exalterad inför jobbet, jag vill verkligen visa att jag kan göra det här men det är så sjukt mycket att lära sig i början så jag knappt vet vart jag ska börja! Men jag älskar ju nya utmaningar så detta kommer bli såååå jävla bra (intalar jag mig själv)!!!

Nu ska jag titta lite på teve och försöka få tag på Malin. Får en känsla av att hon ignorerar mig?? ICKE BRA!!


Jag och min lillebror älskar varandra så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test