SUNNY DAY

SNART är jag klart med tvätten. Jag har sagt det innan och jag säger det igen, fy fan vad tråkigt det är att tvätta!
Nu tvingas jag vara hemma i 4 timmar när jag kunde gjort mycket roligare saker...

Annars har dagen varit super! Jag gick hem till Alexandra där hon och Emmie låg och solade så jag joinade dom ett par timmar. Det var helt vindstilla där så temperaturen var nog uppe i nästan 30 grader, så jäkla skönt!

Vid 17 åkte jag och hämtade Linnéa och vi begav oss upp till Axamo där vi sprang 5 km. Det var jäkligt tungt, jag är fortfarande lite förkyld så jag fick lite svårt att andas ibland men annars gick det bra! ;) Jag och Linnéa har bestämt att vi ska göra detta till en regelbunden grej, det är ju underbart att springa när det är varmt ute!

Nu ska jag hämta den sista tvätten och gå och lägga mig om en stund. Imorgon blir det jobb på dagis!


En osminkad Josefine innan solningen

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det var jättekul och se dig sötnos! :) Måste vi göra om. Och tack ännu en gång :D

2011-05-09 @ 19:57:27
URL: http://alexandrawandeby.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test