LEDIG DAG

God morgon!

Jag har varit vaken sedan åtta och har pysslat med lite saker här hemma. Idag är jag ledig, så himla skönt!

Mamma kom hit igårkväll, hon ska sova hos mig i två nätter. Vi köpte med oss mat från mitt favorit libanesiska ställe - Taste of Beirut. Gött att det ligger typ 2 min från min lägenhet också ;)
Så vi hade en hemmakväll, det var så mysigt att umgås med mamma igen. Det var ett tag sen sist eftersom hon bor i Gbg nu!

Idag är planerna att sola lite nu under förmiddagen, sen ska jag klippa och färga håret hos Sara på Hår 2000 såklart. Det är väääääldigt behövligt kan jag säga!
Vid 19 ska jag möta upp tjejerna på Twin för ett glas vin och massa snack. Min älskade Johanna är och hälsar på i Jkpg, jag har inte sett henne på evigheter!!

Nej, nu ska jag ut i solen.


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test