FAMILJEN PÅ BESÖK I NEW YORK

Jag ligger typ 300 år efter med alla bilder som jag har att visa här, men jag tänkte börja med de då min pappa, hans sambo Marica, hennes dotter Louice och min bror Jonathan var på besök i New York i 4 dagar i September!


De landade på eftermiddagen och under kvällen bjöd mina värdföräldrar på en jättegod middag!


Pappa var mycket fascinerad av ekorrarna i Madison Square Park!


Vi åt frukost på mitt favoritcafé, The grey dog!


Pappa och Marica vid Wall Street


Jag och Jonte


Jonte, Pappa, Marica och Louice vid Ground Zero


Påväg ut med färjan till Frihetsgudinnan


Fina New York!




Papi är cool framför Frihetsgudinnan




Marica och Pappa vid Rockefeller Center


Papi uppe vid Rockefeller!




Jag och Jonte framför den stora Apple-affären i midtown.


Brooklyn Bridge!


Väl framme i Brooklyn åt vi gooood glass från Brooklyn Icecream

Det var lite av det vi hann med under de 4 dagarna som de hälsade på i New York. Vi gjorde många typiska turistgrejer som jag har gjort 1000 gånger innan känns det som, men jag var bara så lyckligt att umgås med dom, vi hade ju inte setts på hur länge som helst! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test