WE ALL CARRY THESE THINGS INSIDE THAT NO ONE ELSE CAN SEE. THEY HOLD US DOWN LIKE ANCHORS. THEY DROWN US OUT AT SEA.








H
erregud vad tiden går fort och jag har verkligen inte tid att sitta här egentligen. Den senaste veckan har bestått av mysiga filmkvällar med Malin, Linnéa och Johan, mycket jobb, läkarbesök, massor av provtagningar, ångest och tusen saker till. Mitt liv är verkligen fucked up just nu...

Men jag ska ta mig igenom det här som jag alltid gör, med hjälp av vänner, familj och lite pills ;)

Ikväll ska jag träffa Linnéa och Hannah, vi ska nog laga lite käk och kolla på film. Mysigt! Imorgon åker jag ut till pappas och hans sambos stuga och spenderar natten där. Jag behöver verkligen ta det lugnt och inte gå ut på ett par veckor, ska rensa levern lite tänkte jag...

Ska verkligen försöka blogga lite bättre, jag tycker ju om det så himla mycket. Men det är svårt att skriva om lite casual vardagssaker när livet just nu är allt annat än casual.

Hoppas ni mår bra iallafall, vi hörs snart igen!


En glad Josefine efter en heldag med shopping i Soho för ett par veckor sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test