30 DAY CHALLENGE



1. Five ways to win your heart

- Få mig att känna mig som den enda personen trots att vi är i ett rum fullt av folk

- Att låta mig vara mig själv, att jag ska vara bekväm att visa vem jag verkligen är (det krävs mycket, trust me!)

- Att han är sig själv och står för det och skäms inte ett dugg. Något av det sexigaste som finns. Och samtidigt vara   ödmjuk.

- Kunna få mig att skratta tills jag knappt kan andas

- Sen finns det en känsla som inte går att säga hur den infinner sig. Den bara finns där. Personkemi som inte går att sätta ord på. När man är i en liten bubbla där man skulle kunna göra vad som helst för att vara med honom. Att kunna ligga i sängen en hel dag utan att tänka på något annat än att just vara i det ögonblicket.

Kommentarer
Postat av: Aaron

It is understandable now that you have a place in your heart for NYC, because it seems like you felt many or, indeed, all five of the criteria during your visit

2011-11-07 @ 08:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test