BADMINTONBRUD

Hej på er!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Helgen har varit lugn och fin, jag tränade, jobbade och åkte hem till Mullsjö i fredags, jobbade jouren i lördags och blev firad hemma i Mullsjö i söndags. Alltid lika mysigt att umgås med min fina familj!

Nu i veckan har jag jobbat och umgåtts med Linnéa, i måndags kollade vi på den nya Twilight-filmen (sjuuuukt bra!!) och igår när båda var lediga bestämde vi oss för för att spela badminton! Vi hyrde en bana på Racketcentrum en timme och spelade skiten ur oss, vi var helt genomsvettiga när vi var klara. Men det var jäkligt kul, det ska vi lätt göra om igen!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan och kolla på lite teve. Hoppas ni mår bra!



Fina födelsedagsblommor av papi och Marica <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test