BULLET YOUR WHOLE DAY



4. Bullet your whole day

- 06.30 Klockan ringer. Jag vill dö. Trycker på snooze-knappen.

- 06.45 Klockan ringer igen. Jag funderar på att ringa och sjukanmäla mig, jag kanske är lite sjuk? Nehepp. Det var jag visst inte. Tvingar mig själv upp ur sängen. Kissar.

- 07.00 Sätter på teven och slökollar lite. Käkar lite yoggi.

- 07.45 Åker till jobbet i min fina lilla bil.

- 8-16 Jobbar. Händer inte så otroligt mycket spännande, det som var roligast var min kollegas kommentar; "Jag är så jävla sugen på en riktigt mogen banan". Det var askul när jag var trött och uttråkad!

- 16.10 Åker hem. Städar upp lite, kollar på lite teve.

- 17.30 Går förbi videobutiken och lämnar tillbaka filmen jag och Linnéa hyrde igår, Bad Teacher.

- 17.50 Solar för första gången på typ ett år. Jag var i desperat behov av lite D-vitamin. Man blir ju fan deprimerad av detta mörker!

- 18.20 Kommer hem och tar en riktigt långdusch och tvättar håret, skrubbar kroppen och rakar mig. Frääääscht!

- 19.00 Smörjer in kroppen, målar naglarna och plockar ögonbrynen. Jag måste ju vara snygg på galan på lördag!

- 19.30 Käkar lite kvällsmat, yoggi och knäckebröd

Och nu sitter jag och laddar ner lite nya låtar och väntar på att Grey's Anatomy ska börja. Behöver lite ny musik i min ipod. Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Aaron

Recently watched part of a movie 'lost and found' and just loved the song at the end credits and then found the name, I think it was 'groove is in the heart' by Deeelite, haha, I don't remember the names exactly, but was pretty fun

2011-11-10 @ 20:56:48
Postat av: Aaron

That was called 'Lost & Found' and was a 1999 romantic comedy with David Spade and Sophie Marceau, kinda funny and sweet with a funny scene about Neil Diamond, haha, love silly, crazy stuff like that now and then

2011-11-10 @ 21:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test