GYM-NÖRD NÄSTA?

God kväll!

Jag sitter och kollar på Robinson, det börjar närma sig finalen nu. Jag hejar på Hanna, lätt! Hon är verkligen en värdig vinnare, duktig på tävlingar och spelar inga fula spel.

Idag har jag jobbat en sväng, och direkt efter jobbet gick jag till gymmet (ja, jag har bestämt mig för att göra något annat än att springa utomhus) och tog ett puls/medel-pass. Det var sjuuuukt roligt och jobbigt, precis som ett pass ska vara!

Imorgon blir det mer jobb, och även hela helgen. Så det blir en lugn helg för mig (tredje i rad, känner knappt igen mig själv!) med myskvällar istället för festkvällar.


Idag saknar jag min älskade Malin extra mycket...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test