HELGEN

Jag har haft en jättemysig och rolig helg!

I fredags jobbade jag till 16, sen åkte jag och hämtade Emelie på Ryhov och vi begav oss till A6 för att handla en klänning till Emelie till galan. Hon hittade en jättefin lila långklänning!

Vi åkte hem till Mullsjö och hade myskväll med god mat och Idol.
Under lördagen tog jag en sovmorgon och gosade extra mycket med Gibson. Har saknat min älskling så mycket!

Under eftermiddagen började jag och Emelie göra iordning oss och vid 18 hämtade Veronica och Martin upp oss. Vi åkte till Skövde till regementet där Ryttargalan hölls. Vi blev först bjudna på en fördrink och gick sen en tipspromenad (inomhus såklart).
Sedan under kvällen åt vi jättegod mat, lyssnade på en man vid namn Uno som har varit med i Skaraborgs fältrittsklubb i många år och visade väldigt intressanta bilder från 30-talet då man hade uppvisningar där hästar fick hoppa över mänskliga hinder (!!!) bland annat.

Det var iallafall en jättetrevlig kväll, vi hade också frågesport och SÅKLART kom min tävlingsinriktning fram. Att det alltid ska vara samma sak, haha! Men jag tycker det är så jävla kul att tävla och blir helt övertaggad!!

Jag lånade pappas kamera och har inte hunnit föra över bilderna än, så ni får se dom om ett par dagar.


Hittade en jäääättegammal bild på mig på datorn. När kan den här ha varit ifrån? 2005-2006 kanske? Liten och brunett var jag iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test