SOMETHING YOU FEEL STRONGLY ABOUT


2. Something you feel strongly about

Något som jag är allergisk mot är när människor behandlar djur illa. Jag blir så förbannad, ledsen och får mördarinstinkt om jag ser någon göra ett djur illa. Jag har alltid varit en djurmänniska och ser djuren som individer, något som många andra inte gör.

Jag har alltid, och kommer alltid att göra, behandlat djur med respekt. Jag har varit vegetarian i 7 år nu och har inga planer på att börja äta kött. Även fast anledningen inte först var att göra något statement att det är fel att äta kött, så blir jag mer och mer äcklad över hur djur blir behandlade på stora köttfabriker...


Kommentarer
Postat av: Aaron

I agree Josefine. Now I remember about the lasagna recipe you liked with spinach, I didn't know you were vegetarian, but it's good with spinach and mushrooms just like that.

2011-11-07 @ 09:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test