HELGEN I KUNGSBACKA

Nu ligger jag äntligen i min egna säng och ska alldeles strax sova.

Vi har haft en jättemysig helg! Under lördagen shoppade vi på Kungsmässan i Kungsbacka, Jonathan fick en snygg jacka i födelsedagspresent av mamma och jag fick också en så jääääävla snygg jacka av mamma i födelsedagspresent/julklapp. Visar imorgon!

Under kvällen lagade vi god mat, drack vin och firade Jonte. Idag har vi ätit lunch på ett café mitt ute i skogen, det är paret som mamma och Dan köpte huset av som har öppnat upp ett yoga-och meditationscenter och café. Jättemysigt!

Nu är jag trööött efter helgen, ska som sagt sova nu, imorgon blir det jobb vid 7!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test