MYSKVÄLL MED LINNÈA

Hej alla snygga människor!

Jag sitter och väntar på att kära Linnéa kommer hit, vi ska käka kvällsmat och prata lite. Alltid lika mysigt!

Idag på min lediga dag har jag tvättat, städat och storhandlat. Däremellan klämde jag in en lunchdate med Emmie på Kaffepaus och deras goda salladsbar! Vi satt och snackade om allt och inget i ett par timmar, det är inte ofta man får nöjet att träffa henne nu när hon har börjat plugga i Karlstad.

Imorgon blir det jobb så tidigt som 6. Vi ska försöka bli klara med julbygget och då får vi lite förstärkning av andra under morgonen och förmiddagen. Sen har vi bara leksaksavdelningen och ombygget av finkem kvar... WOHO!
Jag slutar så pass tidigt imorgon så jag tänkte dra ut på en springrunda uppe vid Axamo som jag alltid gjorde för några veckor sedan. Jag har slarvat med träningen otroligt mycket den senaste månaden beroende på brist av motivation och ryggskott. Nu hoppas jag bara ryggen håller så jag kan börja träna lika ordentligt som jag gjorde i somras!


Jag just nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test