SVÅRA FARVÄL...

Jag skjutsade precis Malin och Johan till stationen. Nu kommer jag inte träffa Malin förrän nästa sommar... Det känns helt overkligt trots att vi har varit ifrån varandra längre än så. Men det som är så jäkla bra med vår vänskap är att vi vet var vi har varandra och det är precis likadant när vi ses igen efter ett långt tag. Äkta vänskap kallas det för!

Nu längtar jag bara efter att åka iväg. Johanna och Hannah har flyttat upp till Stockholm och nu är Malin borta i 7 månader. Vi är inte så många kvar av tjejgänget i Jönköping, men några har jag kvar så jag ska inte deppa ihop totalt! :)

Jag gjorde ett litet album till Malin i sen födelsedagspresent, med bilder från vårt galna tonårsliv! Det är sjukt hur mycket vi har gått igenom tillsammans, good times and bad!


Kommentarer
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Ny tävling i bloggen!

Lottar ut en massa smink från E.L.F Cosmetics, hoppas du vill vara med :D

2011-10-20 @ 12:44:41
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test