FORGIVE, BUT DON'T FORGET

Har precis haft ett telefonsamtal som jag har varit jättenervös över. Det är alltid jobbigt att prata om något som har hänt som har förstört en relation och gjort mig väldigt sårad. Men det känns ändå skönt att vi har pratat, det behövdes. Nu känns det som att personen förstår hur jag känner och även jag hur han/hon känner och att vi förhoppningsvis kan gå vidare.

Nu sitter jag och kollar på Svenska Hollywoodfruar. Jag mår inte alls bra idag och imorgon är jag ledig så jag ska försöka bli helt frisk!


Jag och några av mina fantastiska vänner för ett par år sedan. Glöm inte att ta hand om era vänner och familj, de är det finaste vi har!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test