GREY'S ANATOMY

Gooood afton!

Jag sitter och kollar på Grey's Anatomy, bästa serien ever (förutom True Blood såklart)!
Idag har jag jobbat hela dagen, det gick bra trots att vi springer runt som förvirrande hönor mitt bland allt julbyggnings-kaos!

Imorgon ska jag bestiktiga min kära lilla bil. Jag tror det kommer gå strålande förutom ett backljus som inte funkar. Men det är ju bara småsaker! ;)
Efter besiktningen blir det jobb till 19, och sen helt plötsligt är det fredag och heeeelg! Fan vad veckorna går snabbt just nu, helt sjukt.

'
Satt och kollade igenom mina bilder från New York för ett par dagar sedan. Det här är från Juni förra året med mig, Sarah och Caroline. Det går inte en enda dag utan att jag tänker på och saknar min älsklingsstad!

Kommentarer
Postat av: emma & Lucas

ja, det tar jag gärna receptet på :)

2011-10-13 @ 12:08:17
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test