LOS ANGELES OKTOBER-10

Jag satt och kollade igenom mina arkiv och upptäckte att jag har ju inte visat er alls mycket bilder från min och Emmas resemånad i USA i oktober förra året!

Jag har bara visat dom från San Francisco (om du vill se igen, kolla i kategorin "Resemånad oktober 2010") så nu fortsätter jag med våra 10 dagar i L.A! Emma har de flesta bilderna och jag har fortfarande inte fått dom, så jag visar bara dom från min kamera.


Vårt skabbiga hostel i Venice Beach som vi fick panik av när vi kom fram mitt i natten, men som vi efter ett par dagar ÄLSKADE!


Vi åkte och kollade på alla kändisars stjärnor och avtryck. Ett måste om man är i L.A för första gången, men jag tyckte det var sjukt överskattat!


Emma hälsade på Johnny Depp


Fin solnedgång i Santa Monica



Santa Monica Pier



Vi blev barn på nytt när vi hittade en gigantisk spelhall!


Utgång i Venice


Sol och bad på Venice Beach (eller okej, inte bad. Det var svinkallt!)




Det närmsta vi kom till Hollywood-skylten, haha!


Vi var också på Universal Studios, en av de roligaste grejerna på hela resan! Emma har nästan alla bilder därifrån, så ni får se dom någon annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test