HALMSTAD

Jag sitter här hemma och känner mig ledsen, kränkt, chockad och förbannad på samma gång.

Helgen i Halmstad var väldigt mysig och bra på alla sätt och vis tills inatt då det hände en incident mellan mig och en person som jag inte tänker skriva om här. Men jag är så otroligt ledsen och besviken... Detta gjorde att jag åkte hem tidigt imorse lite tidigare än beräknat.

Men jag kan berätta om det som var bra med helgen iallafall! Jag, Isabelle och lilla Ellie kom fram vid 20-tiden till Emma och Johan. Johan och killarna skulle ut, så vi passade på att ha en myskväll med god mat och massa prat.
Under lördagen tog vi med oss barnen på en promenad genom stan, gick till en jättefin park och lekte i lekparken och sen fikade vi på ett babycafé mitt i stan.
Under eftermiddagen och kvällen gjorde vi iordning oss och förfestade hemma hos Johan och Emma, Johan var så snäll och var barnvakt åt både Ellie och Lucas så vi kunde gå ut! Vi gick först till Harry's och åt god mat och sen vidare till något ställe som hette James tror jag.

Nu ska jag snart sova, är helt slut. Fick inte mycket sömn inatt och känner mig helt känslomässigt utmattad.. Någon som vill byta liv i ett par dagar?


Världens finaste Lucas!


Lucas satt själv för första gången!


Harry boy


Jag och Isabelle


Jag hittade en häftig keps...


och testade lite nya poser...

Emma tog bilder på krogen, så jag lägger upp dom när jag hon har laddat upp dom!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Greetings from my side of the Atlantic!

I'd totally change places today with you since I'm sick. Don't feel bad, if you have your health, you have EVERYTHING!

Cheer up honey!

2011-10-09 @ 20:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test