ZUMBA OCH MIDDAG HOS CHEFEN

Hej på er!

Jag ska alldeles strax bege mig till min syster hemma i Mullsjö, vi ska laga god mat och ha en myskväll. Det behöver jag! Det har varit för mycket misstag, drama och ångest de senaste veckorna så det ska bli skönt med en lugn kväll.

Igår efter jobbet hade vår avdelning på jobbet (jag, Carina, Sahar, Johan, Pernilla och Yvonne(som tyvärr inte kunde komma)) en liten avdelningsfest! Vi åkte först till Gold's Gym och då hade Carina en liten överraskning till oss... Nämligen Zumba! Jag fick ryggskott i torsdags och kunde knappt vara med, så jag satt mest och kollade när de andra desperat försökte hänga med tjejen som dansade som en galning. Men kul var det!

Efter passet åkte vi hem till Carina där vi blev bjudna på jättegod mat och vin. Vi blev kvar till 01 och satt och pratade om allt och ingenting. Himla trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Dejin

Hej Josefin!



Hoppas ni haft en trevlig kväll! Hälsa alla så Gott & Spec Carina från mig, måste erkänna att jag saknar er.

Kraaam

2011-10-15 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test