A LITTLE RESPECT PLEASE?

Idag har jag varit med om en riktigt sjuk grej.

Jag hade jouren på jobbet i lördags, vilket innebär att man har ansvar över alla avdelningar i butiken och hjälper till att stänga vid 22.
Just i lördags skulle jag åka direkt till Ellens och Philips kräftskiva, så jag bytte om till mina kläder och lade mina arbetskläder i mitt skåp.

Igår var jag ledig, och när jag kom till jobbet idag upptäckte jag till min förvåning att mina byxor i skåpet var borta (!!). Någon har alltså letat igenom mitt skåp, hittat mina byxor som hon antagligen tyckte mycket om och bestämde sig för att sno dom. MINA BEGAGNADE BYXOR. Hur sjukt är inte det? Där låg även mina väldigt viktiga papper som jag verkligen behöver.

Det läskiga är att jag tycker om alla på jobbet, så jag kan inte tänka mig en enda som skulle kunna göra så. Men någon är det ju... Fy fan säger jag bara! Respeklöst är bara förnamnet.

Nu ska en sur Josefine fortsätta kolla på Breaking News och komma på ett straff till den jäveln som snodde mina byxor.


Jag och min jättehjärna tillsammans med min missbildade hand och ovanligt breda axlar tänker så det knakar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test