BOOT CAMP

Sitter och kollar på Lyckan i L.A. Jag älskar Rebecca, hon verkar så himla genuin och rolig!

Idag har jag varit i skolan under morgonen. Efter det gick jag på ett pass på gymmet, nämligen Boot Camp. Alltså, jag skojar inte om jag säger att det var topp 3 av de jobbigaste workoutsen jag har haft. HEEEELT SJUKT!!
Det var den största man jag någonsin sett som höll i passet, han var minst två meter lång och två meter bred och stod och skällde på de som gav upp. Om man slutade mitt i en övning så skulle han sluta räkna tills man började igen så det blev ju mer repetitioner för alla.
Men jag älskar ju utmaningar, så jag älskade detta!! Lätt att jag ska tillbaka nästa vecka!

Annars idag har jag storhandlat mat (det ekade verkligen tomt i kylen) och tvättat. Jag har inte gjort det på säkert en månad, så det var verkligen dags!

Nu ska jag snart sova, ska upp och träna imorgon igen och sen ha kvällskurser! Vi hörs imorgon vänner!


Jag i Soho för ett par månader sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test