BROOKLYN HEIGHTS

Jag kom precis hem efter en fin dag.

Idag har jag framfört mitt stora informative speech på min Speech-klass. Jag valde att prata om Nelson Mandela's liv. Det gick jättebra, så jag är väldigt glad!

Under eftermiddagen åkte jag ner till Brooklyn Heights för att möta upp Hannah vid hennes skola. Vi gick runt på Brooklyn Heights Promenade, drack öl på en bar och hamnade sen på en Brooklyn Heights Café och käkade mat och drack några glas vin. Efter en stund kom Hannahs två killkompisar och vi satt och pratade någon timme.

Nu under kvällen tog jag och Hannah en promenad över Brooklyn Bridge. Vi sprang runt och löjlade oss, sjöng, lyssnade på musik och bara njöt av ännu en fantastisk kväll i New York. Vi hade en riktigt fin kväll ikväll, jag och Hannah. Jag har sagt det innan och jag säger det igen; Jag är så löjligt kär i den här staden!


Fina Hannah på Brooklyn Heights Promenade



Manhattan och Brooklyn bridge by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test