GANSENVOORT HOTEL

Kom hem för en stund sen, har precis duschat och ska göra iordning mig för kvällen. För det blir all in!

Idag har jag varit ute i Williamsburg för att åka till Barc och gå ut med hundarna. Jag gick med två hundar, båda dom som jag och Lindsey gick med förra veckan, Prince och Mia. Båda är så underbara på sitt sätt och jag har verkligen fäst mig vid som. Men som det ser ut som kommer Mia bli adopterad imorgon, och det är ju såklart jättebra, men det känns ändå sorgligt att inte få träffa henne igen.

Efter promenaderna mötte jag upp Hannah, Lindsey och hennes bror Ludwig och hans vän David som är på besök i New York. Vi lunchade på Dos Caminos i Soho, drack mojitos och Coronas och åt mexikanska tacos. Jättegott! Vi satt där ett bra tag innan vi gick vidare till West Village och Meatpacking där vi först gick på Highline Park innan vi hamnade på Gansenvoort Hotel. Killarna beställde in två flaskor rosé och ni kan ju gissa hur det slutade...

Så nu sitter jag här, lite småpackad, och ska alldeles strax göra iordning mig inför en wild and crazy natt! Vi hörs imorgon!


Jag och Lindsey på Gansenvoort Hotel för någon timme sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test