HELGEN

Hej mina vänner!

Helgen försvann lika fort som den kom, den har verkligen rusat iväg denna gången. Men jag har hunnit med mycket kul ändå! I fredags åkte jag och Lindsey ner till Soho för att shoppa lite. Jag kom hem med en topp och en rosa sidenmorgonrock från Victoria's Secret. När jag kom hem och testade den såg den helt annorlunda ut än i butiken, den är verkligen chockrosa, haha! Jag får se om jag byter till en svart istället!
På kvällen åkte vi hem till Lindsey och köpte med oss thaimat hem och bara chillade.

Under lördagen åkte jag, Angelica och Makke ut till IKEA i New Jersey för att handla saker till lägenheten som jag och Angelica ska flytta till i höst! Vi kom hem med massor av köksredskap och lite badrumssaker. Möbler och sådär fixar vi när vi kommer tillbaka efter sommaren.
Haha, dagens blond moment gick verkligen till mig. Vi gick på IKEA i flera timmar och jag tänkte flera gånger "gud vad annorlunda det ser ut, de kanske har byggt om". Angelica frågade till och med mig om jag hade varit där innan och jag svarade "Men ja, det vet du väl, flera gånger!". Inte förrän vi kom till kassorna frågade jag Makke om de hade flyttat fyndhörnan. Han frågade:

"Men Josefine, vet du var vi är någonstans?"
"Ja, i Brooklyn!"
"Hahahahah, vi är i New Jersey Jossan!"

Så jag har alltså gått runt i flera timmar och trott att vi var i IKEA i Brooklyn när vi egentligen var i New Jersey. Haha!

På lördagskvällen gick jag och Hannah ut, vi hamnade till slut på Veranda. En riktigt bra kväll trots ett mindre bra avslut. Jag sov hos Hannah och vi spenderade hela dagen i sängen med godis och film eftersom det verkligen öste ner hela dagen.

Nu ska jag alldeles strax iväg till skolan, vi hörs sen!


Jag på en uteservering för några dagar sedan


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag älskar verkligen New York och har varit där flera gånger. Drömmen vore att flytta dit för ett tag men nu ska jag ha barn så då känns det lite kört. Får läsa din blogg istället och drömma mig bort! :) / Jönköpings-bo.

2012-04-23 @ 19:42:59
Postat av: Josefine svarar

Hej Jessica! Vad kul att du har hittat hit. :) Jag ska försöka stilla ditt New York-begär genom bloggen, haha! Och stort grattis och lycka till med bebisen!! Kram!

2012-04-24 @ 03:55:27
URL: http://jowssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test