I'LL BE ALRIGHT

Hej vänner,

Jag börjar sakta men säkert komma tillbaka. Det har varit en otroligt jobbig vecka med mycket självrannsakan. Men jag är stark och kommer klara det här som jag har gjort förut, men hjälp av mina fina vänner och familj.

Jag kom precis hem från en dag i West Village och Soho, satt i flera timmar i Washington Square Park och njöt av vädret, atmosfären, en cigg och en chailatte. Jag behövde verkligen en dag för mig själv då jag bara går runt och strosar runt och tänker! New York är verkligen den perfekta staden att göra det.

Hoppas ni mår bra så hörs vi snart igen!

image description
Washington Square Park




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej! Har du några tips på bra nattklubbar här i NYC? Har inte vart här så länge och skulle behöva lite tips :)

2012-04-15 @ 00:02:29
URL: http://ceciliajacobsonde.devote.se
Postat av: Anonym

Fin sminkning :)

2012-04-16 @ 20:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test