NEW YORK SPORTS CLUB

Jag kom hem från skolan för en liten stund sen.

Idag har jag haft min långa dag, lektioner mellan 14-21. Jag har varit otroligt seg idag och har haft huvudvärk till och från, tror jag har slarvat med att äta och dricka ordentligt!

Idag i skolan hade vi uppsatsskrivning på Engelskan. Vi fick ett ämne som vi skulle skriva en uppsats om under lektionen för att öva inför det stora provet i Maj. Jag vet inte vad som hände, men jag fick en total blackout. Det gick verkligen åt helvete, jag hade ingen röd tråd, ingen bra thesis statement (vet inte vad det heter på svenska) och ingen bra inledning. Som tur är kommer det inte påverka mitt betyg, men jag måste verkligen öva på att skriva uppsatser på tid. Jag vet att jag kan skriva riktigt bra uppsatser, men det är svårt att skriva under tidspress tycker jag!

Just det, idag har jag joinat ett gym! De hade en promotion om 30 dagar för 30 dollar på NYSC (New York Sports Club, så jag passade på att köpa det innan jag åker hem till Sverige. Så nu jävlar ska jag gymma 4 gånger per vecka!!


Jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test