NO FUN

Hej på er!

Sitter just nu i skolan och pluggar. Ja, på en Söndag... Men jag är tyvärr tvungen, har en business exam och ska lämna in två uppsatser imorgon och ett stort tal på tisdag. Är helt slutkörd just nu, det har varit otroligt mycket de senaste veckorna. Men snart är det springbreak och då ska jag inte tänka på skolan alls!!

Igår var jag, Lindsey och Hannah ute en sväng. Vi förfestade lite hos Hannah först och dansade grekisk dans (fråga mig inte) innan vi drog och mötte upp ett gäng svenska killar på No Fun på Lower east side. Det var trevligt, men det blev en ganska tidig kväll för mig, var nog hemma innan 3 tror jag!

Idag ska jag bara plugga, sen ikväll ska jag bara köpa med mig mat hem och kolla på film. Är verkligen helt slut! Längtar verkligen till slutet av nästa vecka.


En trött jag just nu i biblioteket

Kommentarer
Postat av: Sophia

Hej!

Jag kom av någon slump in på din blogg när jag sökte om informationen om att leva och bo i NY. Jag har en fråga angående boende. Jag och två vänner funderar nämligen på att under nästa vår bo i NY i tre månader och undrar om du har några tips påvar man kan hitta bra, möblerade lägenheter. Sedan vad som skulle vara rimliga priser. Vi skulle väl kunna tänka oss att på i allt från 1 bedroom :)



Tack på förhand

2012-04-02 @ 16:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test