20 DAYS

Om 20 dagar är jag hemma i New York igen. Jag längtar så himla mycket, är verkligen mätt på Sverige nu och har varit det ett bra tag. Det har varit en väldigt fin och bra sommar, men jag är mer än redo att åka hem och börja skolan igen!
 
 
Nu i helgen är jag kattvakt åt min vän Emmas katter. Det passade perfekt eftersom jag jobbar hela helgen och jag bor i deras lägenhet hela helgen. Det tar typ 3 min att köra till jobbet, NICE! 
 
Imorgon är min sista dag på jobbet, det känns skönt och lite tråkigt. Kommer sakna några kollegor, men det är vääääldigt välbehövligt med ledighet för min del just nu. Jag är så trött och behöver samla lite energi innan jag börjar skolan igen. 
 
Nu ska jag kolla vidare på en film och gosa med katterna, hoppas ni har en bra kväll!
 
Jag och min älskade Malin igårkväll, vi var på fest på Liljeholmen!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test