BACK IN NEW YORK

Hej mina älsklingar!
 
Nu är jag äntligen hemma i New York igen, har varit det sedan igår eftermiddags. Det har varit full rulle sedan jag landade. Igår kväll firade vi Angelica, idag har vi shoppat och brunchat och nu ikväll ska vi fira Angelica igen. Jag är sjukt jetlag och skulle kunna gå och lägga mig nu, men det är bara att bita ihop och köra! 
 
Allt är bra annars, sover hos några kompisar denna helgen och sen nästa vecka ska jag sova hos Paulina eftersom vi har hyrt ut våran lägenhet till den 1:a. Det är lite halvjobbigt att hoppa runt, men är samtidigt väldigt tacksam över att jag får sova hos mina vänner!
 
Nu ska jag göra iordning mig inför ikväll, vi hörs säkert imorgon!
 
Igårkväll när vi firade Angelicas 24-årsdag! Vi var hos hennes vänner, och de har världens utsikt över Times Square och Empire State Building. Inte alls avis!
 
 

Kommentarer
Postat av: Aaron

Welcome back, yes it's an awesome view there behind the cake, enjoy Josefine!

2012-09-02 @ 10:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test