FALKENBERG MED TJEJERNA

God morgon!
 
Jag vaknade för ett par timmar sedan och har precis käkat lite god frukost. Jag är fortfarande helt besatt av turkisk yoghurt med valnötter och honung. Den perfekta frukosten!
 
Jag åker tillbaka till New York om en vecka, så hoppas att ni förstår att mina dagar är fulla med att umgås med nära och kära, så det blir inte så mycket tid över till datorn överhuvudtaget. 
 
Idag åker jag och mina älskade vänner till Falkenberg, vi ska spendera helgen där i Ellens mammas stuga. Vi gjorde samma sak förra året och vi har bestämt att det ska bli en tradition varje sommar!
 
Jag och Smoke (pappas nya katt) igår när vi var på middag hos Pappa och Marica i deras sommarhus!

Kommentarer
Postat av: Peppa

Hej! Jag har precis startat en må-bra-pepp-blogg som handlar just om att peppa sig själv och andra på hundratals olika sätt!

Skulle vara jätte roligt om du ville kommentera vad du tycker eller tipsa om något som gör dig glad!

Kram! :)

2012-08-18 @ 18:35:13
URL: http://peppaupp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test