A WALK IN CENTRAL PARK

Hade mitt första tal på Speech-klassen imorse. Det gick jättebra! Läraren sa att jag var den mest avslappnade i hela klassen och att talet var jättebra strukturerat och intressant, så jag är hur nöjd som helst! Jag har varit lite nervös eftersom det ändå är på engelska och jag var orolig att jag skulle börja snubbla på orden. Men det var nemas problemas!

Jag hade bara en klass idag, så nu ska jag gå ner till River Park side och sätta mig och läsa en stund. Vid 14.30 ska jag möta upp Lindsey för en promenad i Central Park och i eftermiddag ska jag hälsa på min älskade värdfamilj. Ingen illa tisdag!



Jag och mina nya älskade brillor från Urban Outfitters!

Kommentarer
Postat av: Nara

kolla gärna i min blogg också :)

puss:)

2012-02-08 @ 20:16:50
URL: http://narabella.wordpress.com/
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Godnatt och sov så gott :)

Hoppas du haft en underbart bra onsdag och att du får en finfin torsdag :D

2012-02-09 @ 00:22:45
URL: http://mooollys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test