BAKDAG MED LUCAS

Hej!

Jag kom hem från skolan för en stund sen, hade bara en lektion på morgonen idag, Speech. Jag höll mitt andra tal idag och det gick strålande! Jag blir så himla glad av att få så bra kritik av min lärare, det höjer ens självförtroende för att hålla tal så otroligt mycket!

I eftermiddag ska jag hämta upp Lucas (mitt gamla värdbarn) i hans skola på Upper east för att åka hem till honom och baka. Han har tjatat om det i flera veckor att vi ska baka hans svenska favorit; kladdkaka! Och jag är ju inte den som säger nej till att umgås med min lille prutt och samtidigt baka världens godaste kaka ;) Kommer bli så himla mysigt!

Nu ska jag plugga lite, har massor att göra. Vill egentligen spendera hela dagen utomhus eftersom det är UNDERBART väder idag igen, strålande sol och 14 grader! Ska passa på att ta en promenad genom Central Park innan jag hämtar upp Lucas.


Jag och Lucas sommaren 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test