NEW YORK GIANTS

Helgen har varit grym!

I fredags lagade vi mat och mös hemma hos Lindsey och Kavita. Tacos, såååå jävla gott!

I lördags blev det verkligen all in. Vi var ett helt gäng på Swei (det heter något annat, men kallas det) som ligger på Spring och Hudson. Där drack vi öl, blev bjudna på shots av en jävligt full (eller hög) snubbe och dansade! Vid 2-tiden åkte jag, Lindsey och Kavita vidare och hamnade till slut på mitt favvo-ställe, nämligen en gaybar på lower east side! Där ska vi inte gå in på detaljer av vad som hände, tror jag, L och K behåller det för oss själva, haha! Grymt bra kväll var det iallafall.

Vaknade upp hos L och K på söndagen ganska förstörd. Skulle möta upp Paulina och gänget för brunch kl. 15 och hann inte hem mellan för att byta om så det fick bli gårdagens kläder och lån av smink och skor av älskade Lindsey!

Brunchen var jättetrevlig, vi var på Tre på lower east. Ena killen som var med hade köpt en Giants-tårta för att fira Super Bowl, asnice! Efter champange-brunchen gick vi vidare till en bar för att kolla på matchen. Vi tjejer drack mest öl och pratade om annat, haha! Efter ett par timmar åkte jag och Paulina vidare till en annan bar där vi mötte upp hennes vänner. Där blev det väl kanske lite väl mycket shots och champange, men kul hade vi iallafall! :)


NY Giants-tårtan!


Jag såg iallafall väldigt involverad ut i matchen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test