PAULINA'S BIRTHDAY PARTY

Här kommer lite bilder från Paulinas födelsedagsfest i lördags.

Det blev en riktigt lyckad kväll, vi var först ett gäng på typ 30 pers hemma hos Paulina. Där drack vi och jag catchade upp med massor av gamla bekanta. Paulina var verkligen seriös med drickandet i lördags, hon TVINGADE alla att stanna kvar i köket innan man hade tagit en shot, och om man försökte gå förbi så puttade hon bara tillbaka en. Hahaha!

Vid 2-tiden åkte vi ner till Jane Hotel. Jag har aldrig varit där förut och har hört bra saker om det och blev inte besviken! Det är en blandning av en bar och en klubb, lite lounge-aktig. Riktigt nice inredning och väldigt stort! Väl där blev det ännu mer dricka och dans med alla vänner! Kom nog hem vid halv sex tror jag, då har det varit en bra kväll!

Jag tog inte så många bilder och bara från början av kvällen. Hade för kul helt enkelt!




Haha, ser ni att jag ser ut som en jätte? Typ första gången jag kände mig lång någonsin!!



At some point hamnade vi i en killes penthouse (han bor i samma byggnad som Paulina) där Kyron började dj:a lite. Jag och mina disco shoes tyckte det var grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test