SJUK MEN LYCKLIG ÄNDÅ

Heeeej mina vänner!

Förlåt, förlåt, FÖRLÅT för att jag inte har skrivit på ett tag, men som ni säkert förstår har det varit några väldigt stressiga dagar. Nu ligger jag hemma sjuk och mår för jävligt, så då kan jag faktiskt ta mig tid att skriva ett litet inlägg!

Nu har jag äntligen börjat skolan! Det känns jättebra, dock är det lite överväldigande. Det var ju ett tag sedan man gick i skolan sist och rutinerna sitter inte riktigt där de ska än. Men jag kommer säkert komma in i det snart!

Annars har jag flyttat till den nya lägenheten, gjorde det i lördags. Det känns också bra, jag kommer förhoppningsvis trivas de fyra månaderna som jag ska bo här! Bor som sagt på Upper West Side nu och jag är heeeelt kär i det här området!!

I helgen skulle det egentligen bli fest både fredag, lördag och söndag, men nu när jag har gått och blivit sjuk förändras nog planerna lite... Ikväll ska jag, Hannah och Lindsey laga mat och mysa hemma hos Lindsey, på lördag blir det ev. en liten barrunda med några kompisar och på söndag brunch och Super Bowl! Haha, okej det kanske blir lite fest också....

Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka bli människa igen, det var väldigt längesen jag var så här förkyld. Mina bihålor är inte nådiga, det känns som att mitt huvud ska sprängas vilken sekund som helst!


Dricker litervis med te med honung och citron. Nu jävlar ska jag bli frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test