STORHANDLING

Kom hem för en liten stund sedan och ska krypa ner i sängen och kolla på en film. Mysigt!

Idag har jag bara haft en klass på morgonen, Speech. Det var lika roligt som vanligt, professorn är också en teaterlärare så idag fick vi göra massor av avslappningsövningar som är bra att göra innan man ska hålla ett tal.

Efter skolan så mötte jag upp Angelica. Vi gick till Whole Foods, köpte lunch och satte oss i skolan och åt. Det känns som att jag och Angelica knappt har hängt någonting sen vi flyttade hit, båda har för mycket att göra helt enkelt. Men det får vi ändra på tycker jag!

Under eftermiddagen mötte jag upp Lindsey och vi gick till Trader Joe's på 21:a och 6:e för att storhandla. Kom hem med två stora kassar fulla med mat, så nu har jag så det räcker ett bra tag!
Vid 18-tiden mötte jag upp Hannah och vi käkade på mitt favoritcafé i New York som heter The grey dog. Vi käkade middag eftersom båda var vrålhungriga! Vi hade deep talk som jag har en tendens till att alltid ha med Hannah (vilket är bra) och efter middagen åkte jag hem och nu ska jag som sagt kolla på film.

Ni är en hel del nya läsare här på bloggen, riktigt kul! Ni är alla varmt välkomna, ställ gärna frågor i kommentarerna så svarar jag så fort jag kan!


Jag för några veckor sedan innan en middag med vänner

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är alltid intresserad av personer far runt i New York då jag själv spenderar mycket tid där då min pojkvän bor där. Kommer förmodligen flytta dit på heltid från sommaren. Hur länge har du tänkt att vara i New York? Vilken skola pluggar du på och var bor du?

2012-02-11 @ 01:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test