VALENTINE'S DAY

God morgon!

Vaknade för någon timme sedan och har käkat lite frukost och försöker förbereda mig mentalt för att gå och tvätta. HATAR att tvätta här i USA, det är så jävla komplicerat. Först och främst måste jag gå till någon affär och växla till typ 21 quarters för det kostar 7 quarters att tvätta en maskin (ska tvätta två) och sen 7 för att torktumla. Sen ligger tvättmaskinerna i byggnaden bredvid, så jag måste springa fram och tillbaka hela tiden. Men jag ska väl vara glad över att vi har tvättmaskiner i byggnaden så slipper man gå till en laundromat!

Igår var det ju Valentine's day! Jag spenderade dagen med skola och plugg. Under eftermiddagen åkte jag ner till min älskade värdfamilj och gav barnen ett kort och varsin ask choklad. Det var uppskattat! Jag gosade med dom i några timmar innan jag mötte upp Hannah och Lindsey på Vapiano vid Union Square. Där hade vi en mycket romantisk middag med vin och drinkar! ;)


Mala blev glad över sin chokladask!


Lucas med!


Haha, Mala och hennes "camera smile"!


Lindsey på Vapiano


Hannah och jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test