ALLT HÄNDER SÅ FORT, OCH JAG HÄNGER INTE MED




H
ej vänner!
Jag har tyvärr knappt någon tid att blogga just nu, det händer alldeles för mycket saker. Jag kommer bli hemlös den 1:a Februari, så jag håller på att leta lägenhet för fullt... Så om det är någon som letar efter en roomie så är det bara att säga till! ;)

Annars då? Jo, jag har lyckats svimma inne på IKEA igår, haha! Jag stod och kollade på lakan och vips så började det snurra och lilla Josefine försvann till sin egna värld där ett tag. Det måste bero på den stress jag känner just nu, allt nytt som händer, jetlag och slarv med att äta och dricka ordentligt. Måste skärpa mig med det!

Det är mycket som går emot mig just nu, men jag har bestämt mig för att jag ska komma ur ännu starkare och verkligen bevisa för mig själv att jag klarar mig själv! Jag längtar tills jag har hittat en bra lägenhet med bra roomies och när jag har börjat gå i skolan och får lite mer rutiner i livet. Just nu känns allt upp och ner!

Hoppas ni mår bra där hemma, lovar att jag ska ta lite bilder så ni får en liten inblick på mitt New York-liv! :)

Kommentarer
Postat av: jenna

vilken skola har du kommit in på? :)

2012-01-18 @ 13:02:37
URL: http://jennavendela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test