BOY, DO I GOT SOME NEWS FOR YOU!

Hej mina vänner!

Jag har haft en liten (eller okej, en lång) paus här i bloggen. Anledningen till det är att jag har haft så sjukt mycket annat att göra så att det helt enkelt inte har funnits varken tid eller energi till detta. Men nu ska jag försöka börja igen, ni är några trogna läsare som kikar in här varje dag!

Jag har lite nyheter till de som inte har hört innan. Jag flyttar till New York på onsdag!
Jag har kommit in på en skola på Manhattan och ska plugga där i 4 år! :) Är helt jäkla galet glad, men hinner inte tänka på det så mycket nu eftersom det har varit så himla mycket att göra med att fixa med alla ansökningar till skolan, I-20-formuläret, skaffa visum och fixa lån samtidigt som jag har jobbat nästan heltid. Men nu närmar det sig och innan dess kommer det vara fullt upp, ikväll blir det avskedsfest med mina närmsta, imorgon lunch med mormor och morfar sen middag med pappa, hans sambo, min syster och bror. På måndag ska vi flyttstäda min lägenhet, på tisdag åker jag hem till mamma i Gbg och på onsdag åker jag! Pjuh!!

Hoppas ni vill följa med på min resa, det kommer nog hända en hel del crazy saker om jag känner mig själv rätt ;)


Igår kväll hade jag en liten avskedsmiddag med tjejerna. Vi var på Åtta Glas och hade världens mysigaste kväll!


Mina fina tjejer Emma och Linnéa <3


Jag och Emma!


Jag fick VÄRLDENS finaste album av mina vänner. Alltså, det är utan tvekan det finaste jag har fått. Det var massor av bilder från alla år vi har känt varandra, fina citat, helt stört roliga saker som jag höll på att dö av skratt av, och längst bak fanns det ett brev från varje vän. TACK mina änglar Emma, Ellen, Linnéa, Johanna, Hannah och Malin. Det är helt sjukt hur mycket jag älskar er!! <3

Kommentarer
Postat av: malin

nej fan vad roligt att du ska tillbaka! jag kommer följa dig med spänning!!

2012-01-07 @ 18:49:47
URL: http://dontshednotears.blogg.se/
Postat av: Karolina

har läst din blogg sen du va aupair i NY..jag är så avis på dig att du lever och förverkligar din dröm.... min dröm är också att bo i new york.. får leva lite igenom dig på din blogg! Gud så kul för dig!! Kramar!!!

2012-01-09 @ 23:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test