I'M HOME!

Nu är jag framme!!

Resan har gått jättebra, jag var inte alls lika nervös som jag brukar vara. Idag var jag bara skräckslagen vid starten och landningen, de andra gångerna har jag suttit och spänt mig hela resan och det slutar med att jag är heeeelt slut när jag stiger av planet. Men inte idag, idag kunde jag slappna av och kolla på film, läsa en bok, kolla i mitt fina album och flörta med den så jävla snygga killen som satt bredvid mig! ;)

Nu är jag hemma hos Kavita som jag hyr ett rum av! Hon är i Sverige just nu och kommer inte hem förrän om ca 2 veckor, så jag har hela lägenheten för mig själv. Lite ensamt är det allt, speciellt när jag är i New York. Har liksom aldrig bott ensam här innan, då hade jag ju tryggheten hos min värdfamilj som tog hand om mig. Men nu är det en helt annan grej! Så snart får Kavita ta och komma hem, saknar henne!!

Imorgon ska jag fixa massa saker. Måste skaffa en Amerikansk mobil, ska gå ner till Apple och fråga om det går att använda min svenska iphone och bara sätta in ett amerikanskt kontantkort. Hoppas det så jag slipper köpa en helt ny mobil!
Annars imorgon ska jag köpa mat, lakan, handdukar, schampo, balsam, lotion, nagellacksborttagning. Ja, typ alla bassaker helt enkelt!

Sen under eftermiddagen ska jag ÄNTLIGEN få träffa min gamla värdfamilj igen. Jag ska förbi där vid 16.30 för att träffa Shyama (mamman) och sen kommer barnen hem vid 18-tiden och då ska vi käka pizza. MYYYYS!! Saknar dom så mycket!

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Danska Hollywoodfruar för att hålla mig uppe en stund, sen ska jag sova. En ny dag i New York väntar!!


Kavita, jag och Jeremy på The Box i april förra året (sjuk kväll för övrigt!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test