AMAZING SUMMER DAYS

helgen var jag som sagt i Halmstad med Louice och hennes vänner. Vi bodde på Hotel Mårtenson mitt i stan vilket var perfekt eftersom de har en av Halmstads största klubbar så det var bara att gå ner för trappan så var man framme!
 
Vi hade världens bästa helg, vi festade verkligen hela dagen och natten så man kan ju säga att vi var halvt död på söndagen. Helgens bästa var helt klart after beachen på Tylösand på lördagen, vädret var helt perfekt, det var knökafullt med folk och allas humör var på topp! 
 
Det har hänt mycket galna grejer i helgen, men det håller jag nog för mig själv och mina vänner, haha!
 
Jag och tjejerna på after beachen i Tylösand
 
Jag och min fina låtsassyster Louice som kom hem förra veckan efter ett år i Australien!
 
Passade på att hänga med min monkey Lindsey en sväng på after beachen
 
På väg hem från Tylösand hittade vi några killar som kunde köra hem oss. Vi var 9 personer (!) i en vanlig bil. Tre fram, fem där bak och en i bagageluckan, haha!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE SIDEBÄCK - IBLAND HANDLAR LIVET OM ATT UNDRA VAD LIVET HANDLAR OM

Härliga bilder, det är sådär en bra sommar ska vara!

2012-08-13 @ 13:39:49
URL: http://josefinesideback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test