KANOTPADDLING I KYRKEKVARN

God morgon!
 
Är så sjukt trött idag trots att jag var ledig igår. Idag blir det jobb mellan 10-19 men jag är bara sugen på att ligga hemma och sova ett tag till... Men det är väl bara att suck it up!
 
Har glömt att lägga upp bilderna från i torsdags! Jag, Malin, Ellen, Emma och Hannah var ute i Kyrkekvarn utanför Sandhem och paddlade kanot! Det är något vi har varit sugna på att göra länge så jag är glad att vi hittade en dag som nästan alla kunde (det är typ omöjligt att matcha en dag som alla kan pga jobb)!
 
Vi åkte ut vid 14-tiden eftersom Malin hade jobbat natt och paddlade till typ 19. Vi åkte norrut på Stråken och stannade på vägen hem och grillade mat som vi hade tagit med oss. Det var verkligen världens mysigaste dag, älskar mina tjejer så jävla mycket!! Uppskattar dessa dagar till tusen då jag inte är hemma i Sverige så ofta.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test