WEEKEND IN HALMSTAD

Jag kom hem från jobbet för en liten stund sen, är verkligen helt slut. Börjar känna mig sjuk, har ont i halsen och är allmänt slö...
 
I helgen har jag varit ledig, och då passade jag på att hälsa på mamma i Göteborg och Lindsey i Halmstad!
Jag tog tåget hem till mamma efter jobbet i fredags och vi spenderade kvällen med att laga mat och spela spel. Jag tog mitt obligatoriska långbad som jag alltid tar hos mamma för hon har världens bästa badkar!
 
Under lördagen tog vi en morgonpromenad och käkade god frukost efteråt. Lindsey kom och hämtade mig vid 14-tiden och vi åkte direkt ut till Tylösand och mötte upp hennes bror Ludwig på after beachen där det var en konsert och massor av rosé!
 
Efter någon timme där åkte vi hem till Lindsey, gjorde iordning oss och åt middag med henne mamma och hennes man. Vid 21-tiden åkte vi hem till Ola, Ludwigs vän, där vi förfestade till tolv och åkte sen till Tylösand igen och festade hela natten. Det slutade med efterfest hos Ola igen till sex på morgonen!
 
Söndagen spenderade vi hos David, vi solade (hade sjukt nice väder!), drack och badade innan jag åkte hem på kvällen.
 
Det var en crazy helg på många sätt, men jag hade så jäkla kul! Har saknat Lindsey så otroligt mycket!!
 

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan.
fin blogg du har.
jag har precis tagit upp mitt bloggande igen, kolla gärna in & läs lite.
obs, hela bloggen under konstruktion !

2012-07-11 @ 15:32:25
URL: http://jagkallashon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test