GOLF PÅ RYFORS

Nu har jag satt mig i soffan efter en intensiv dag.
 
Idag följde jag med Jonathan och morfar på deras golfrunda på Ryfors GK imorse! Morfar hämtade oss vid 07.15, gaaaanska tidigt för en söndagsmorgon... Men jag var förvånansvärt pigg så det var inte så farligt. Under de första 9 hålen var det helt okej väder och solen tittade fram ibland, men när vi precis var klara och skulle ta en liten paus innan de 9 sista så började det ösregna och det slutade inte. Så vi bestämde oss för att slå lite på rangen istället, och jag fick testa lite. Det gick bättre än väntat, det kanske finns en liten golfmänniska inom mig trots allt ;)
 
Under eftermiddagen har vi varit uppe hos mormor och morfar för lunch, sen svängde jag förbi farmor och farfar för att säga hejdå för ett tag, de ska till Finland imorgon. Nu under kvällen har jag lagat spenatlasagne och förberett inför imorgon då jag ska börja jobba! Börjar klockan 7 imorgon och det innebär att jag måste ta 05.30-bussen och gå upp vid 04.30.... WOHO!!
 
Bilder från golfbanan idag

Kommentarer
Postat av: Aaron

Hey Josefine!
hope you are doing good. I hope Emma is o.k., was reading her blog and she was not feeling well.

2012-07-01 @ 09:22:05
Postat av: Aaron

I wanted to wish her well to get better soon, but I don't think the blog allowed me to comment without logging in or something.

2012-07-01 @ 09:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test