HOBOKEN

Hej vänner!

Det har varit ett par upptagna dagar för mig. Jag har nu flyttat från min gamla lgh på Upper West Side till den nya i Hoboken!
Jag är SÅÅÅÅ himla lycklig, jag trivdes inte så bra med min förra room mate så det känns ärligt talat väldigt skönt att slippa henne. Och nu bor jag i ett jättefint rum som i framtiden ska bli Angelicas (jag ska bo i det andra rummet) och hela lgh är hur fin som helst!!

Idag kom Angelica tidigt med alla sina grejer och vi har spenderat hela dagen med att städa och fixa iordning. Vi har även gått runt lite i Hoboken och kollat och det är verkligen jättemysigt!

Ikväll ska jag ut med Paulina och Kat, sen på lördag ska jag packa och gå till en bar med Angelica och hennes vänner. Och på söndag åker jag hem till Sverige!! Det känns helt overkligt, jag kan verkligen inte förstå att jag ska hem om två dagar. PANIK!

Hoppas ni mår bra där hemma, jag är som sagt väldigt lycklig just nu för jag vet att jag och Angelica kommer trivas hur bra som helst i denna lägenheten i höst! :)


Utsikten från vår nya lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test