JONATHANS STUDENT

Här kommer lite bilder från min lillebror Jonathan's student.

Det var en helt fantastisk dag, vi hade jättetur med vädret! Jonathan var så himla glad hela dagen och jag kunde inte hjälpa att få lite nostalgikänslor när jag stod där och kollade på när alla klasser sprang ut. Nu är det tre år sedan jag tog studenten, det har gått hur fort som helst. Men samtidigt har jag hunnit med mycket på tre år! Jag har jobbat som Au Pair i New York i ett år, rest runt i USA en månad, jobbat som inköpare i ett år, skaffat min egna lägenhet, köpt min första bil och flyttat tillbaka till New York och pluggat i en termin.

Efter Jonathans utspring åkte vi hem till mormor och morfar i Mullsjö för att äta mat och öppna presenter. Jonte fick en skjorta från Ben Sherman från mig och världens finaste klocka från resten av släkten, är inte lite avundsjuk!!


Sötare unge får man leta efter!!


Min ASGODA cheesecake som jag gjorde. Den smälte lite, det är därför det ser lite konstigt ut. Men den var så jävla god, det var hallon-och passionsfruktcheesecake med kladdkakebotten. Alla tyckte den var jättegod, så den blev verkligen en succé!

Kommentarer
Postat av: Aaron

Heck, I'd rather have a piece of your cheesecake than a watch, haha. Looks sooo yummy Josefine!

2012-06-22 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test