MAMA, I'M COMING HOME!

Hoooola!

Jag sitter här i mitt rum som börjar bli väldigt tomt. Nu har jag packat alla mina saker och städat och fixat, så det enda som är kvar att göra är att åka till flygplatsen!

Jag kan verkligen inte förstå att denna terminen är över. Det har gått så sjukt fort, det känns som att jag sa hejdå till mamma på Landvetter för några veckor sedan. Men å andra sidan har det hänt så mycket saker som de flesta upplever på en livstid typ, haha! Ni skulle bara veta!

Jag är så jävla nervös inför flyget som vanligt, att jag aldrig kommer över den rädslan. Jag har ju ändå rest ganska mycket nu! Men nej, inte än. Nu ska jag ringa min syster som ska försöka lugna ner mig!

Vi hörs när jag är i SVERIGE!! Haha, heeeelt sinnes!!


En nervös tjej som ska flyga till Sverige!

Ps. Älskar min familj, mina vänner och min katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test